![](https://www.maestrium.pl/wp-content/uploads/2021/03/21_Zwiększenie_sprawności_organizacyjnej_pracowników_radia-1.jpg)
Opracowanie planu zwiększenia sprawności organizacyjnej pracowników rozgłośni radiowej
Charakterystyka projektu
Obszar działań:
![night office businessman drawing business concept in night office](https://www.maestrium.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/21_Opracowywanie_nowej_strategii-p42de7eg5mx5u5z20n74eqxr0kn83iw9uhlq7h6ud4.jpg)
Zwiększenie motywacji pracowników
Klient:
![](https://www.maestrium.pl/wp-content/uploads/2021/02/Radio-Lódź-300x300.jpg)
POLSKIE RADIO ŁÓDŹ S.A.
Problem:
- Pilna potrzeba dokonania zmian w rozgłośni na poziomie organizacyjnym, zespołowym i projektowym.
- Utrzymanie słuchalności na możliwie najwyższym poziomie w regionie.
- Usprawnienie działalności kolegium redakcyjnego.
Cel strategiczny sesji:
Przeprowadzenie 3-dniowych moderowanych warsztatów strategicznych skoncentrowanych na opracowaniu planu zwiększenia sprawności organizacyjnej i zespołowej pracowników Regionalnej Rozgłośni Polskiego Radia Łódź S.A.. Skutkiem przeprowadzonych warsztatów strategicznych było opracowanie propozycji rozwiązań związanych z:
- Uaktualnieniem i doprecyzowaniem zakresu wartości, jakimi będzie się kierować zespół pracowników Radia Łódź, w szczególności listy 5 globalnych wartości, które stanowić będą fundament nowo realizowanej strategii rozgłośni;
- Zwiększeniem sprawności w zespołach projektowych, poprzez usprawnienie procesu powoływania zespołów , nakreślenia efektywnych zasad współpracy i wypracowania narzędzi kontroli procesu realizacji zadań;
- Zwiększenia sprawności zespołowej w wymiarze komunikacyjnym i interpersonalnym, poprzez opracowanie procedur przepływu informacji podczas kolegium redakcyjnego, jako cyklicznego zebrania w sprawach programowych, udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej na temat jakości realizowanych zadań oraz generowania, przedstawiania, oceniania i doskonalenia pomysłów, jako potencjalnych rozwiązań zwiększających atrakcyjność programową anteny.
Autorzy rozwiązań:
- Dziennikarze
- Publicyści
- Pracownicy administracyjni
- DJ’je
- Kierownictwo rozgłośni