ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Naucz się zarządzania czasem w sposób, który umożliwi Ci realizowanie Twoich celów, a także znalezienie chwili dla siebie.
Umiejętność zarządzania sobą w czasie to obecnie, obok kwalifikacji oraz doświadczenia, jedna z najbardziej poszukiwanych cech na rynku pracy. Efektywna organizacja pracy własnej stanowi bowiem klucz do poradzenia sobie z narastającymi obowiązkami: morzem e-maili, tonami dokumentów, setkami telefonów, jak i przytłaczającą liczbą spotkań.
Umiejętność godzenia wszystkich obowiązków i planowania ich w taki sposób, aby były realizowane terminowo oraz “na czas” podnosi nie tylko zadowolenie przełożonych, ale także samych pracowników – sprawiając, że stają się bardziej efektywni, a praca sprawia im większą satysfakcję.
Chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności zarządzania pracą, dzięki którym zaczniesz robić to samo, ale w znacznie krótszym czasie, dodatkowo nie tracąc nic z jej jakości?