![](https://www.maestrium.pl/wp-content/uploads/2021/03/21_Budowa_modelu_motywacyjnego_doradców_klienta.jpg)
Opracowanie nowego systemu motywacyjnego dla pracowników serwisu
Charakterystyka projektu
Obszar działań:
![21_Zwiększnie _motywacji_pracowników 21_Zwiększnie _motywacji_pracowników](https://www.maestrium.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/21_Zwiększnie-_motywacji_pracowników-p42e91hucz4spn6kyh1ipgt4kmnpm2b9r425z9gw8o.jpg)
Zwiększenie motywacji pracowników
Klient:
![](https://www.maestrium.pl/wp-content/uploads/2021/02/uni-truck-300x300.jpg)
UNI-TRUCK Sp. z o.o.
Problem:
- Istniejący model motywacyjny nie uwzględniał zaistniałych zmian organizacyjnych i biznesowych.
- Brak wskaźników miękkich w ocenie pracy doradców serwisu i ich kierowników.
Cel strategiczny sesji:
Przeprowadzenie 3-dniowych moderowanych sesji problemowych, których celem było opracowanie podstaw nowego systemu motywacyjnego dla pracowników na stanowisku Doradcy Klienta oraz Kierowników Serwisu i ds. Kluczowych Klientów w Uni-Truck Sp. z o.o.
Skutkiem sesji problemowych było opracowanie:
- Nowego schematu systemu motywacyjnego;
- Uwzględnienie i wybór podstawowych wskaźników efektywnościowych dla pracowników BOK oraz kierownictwa serwisów;
- Opracowanie Action Planu wdrożenia poszczególnych etapów projektu w życie Spółki.
Autorzy rozwiązań:
- Doradcy Klienta
- Asystenci biura obsługi klienta
- Kierownicy części zamiennych
- Kierownicy magazynu
- Kierownicy BOK
Ocena projektu
Jak uczestnicy sesji ocenili stopień osiągnięcia celu?:
96%
Osiągniecie celu
Jak decydenci ocenili jakość proponowanych rozwiązań?:
89%
Jakość rozwiązań
Jak uczestnicy ocenili proces moderowania sesją?
91%
Proces moderowania
Galeria projektu
Previous
Next