INTELIGENCJA EMOCJONALNA
Posiądź umiejętność kierowania własnymi emocjami w sposób, który podniesie Twoją efektywność i sprawi, że Twoje działania będą skuteczniejsze.
Inteligencja emocjonalna w biznesie wyrażana jest jako nieustanna umiejętność adekwatnego kierowania własnymi emocjami oraz trafna ocena stanów emocjonalnych innych osób. Jej wysoki poziom pozwala dopasowywać właściwe reakcje, a tym samym – radzić sobie w różnych okolicznościach, często stresogennych i nienależących do najprzyjemniejszych.
Opiera się ona przede wszystkim na umiejętności samokontroli, posiadania samoświadomości i możliwości dokonywania odpowiedniej samooceny. Uzupełnieniem inteligencji emocjonalnej jest empatia, asertywność oraz perswazja – wspólnie odpowiadające za zwiększenie osobistej skuteczności.
Chcesz wiedzieć, jak wykorzystać Twoje predyspozycje lub nabyć umiejętności, które pozwolą Ci być bardziej skutecznym i efektywnym w codziennej pracy?