Nowoczesna Telesprzedaż

Poznaj skuteczne narzędzia telemarketingu, dzięki którym nauczysz się rozmawiać przez telefon w taki sposób, aby Twoi rozmówcy sami pytali, jak mogą skorzystać z Twojej oferty.

Telemarketing, telesprzedaż, czy po prostu sprzedaż przez telefon – jedna z najskuteczniejszych metod docierania do potencjalnych klientów, zdobywania ich zainteresowania, a także finalizowania transakcji.

Najskuteczniejsza, wcale nie oznacza łatwa, czego doskonałym przykładem są dziesiątki telemarketerów, spośród których jedynie garstka osiąga zadowalające wyniki przekładające się na spełnienie zawodowe, jak i to finansowe.

Posiadanie biegłości w telemarketing wymaga nieustannej nauki, znajomości ludzkiej psychiki, a przede wszystkim zaangażowania i niepoddawania się przy pierwszych napotkanych trudnościach.

Chcesz nauczyć się skutecznej sprzedaży przez telefon, która będzie dla Ciebie tak samo satysfakcjonująca jak opłacalna?

Dla kogo?

 
  • Specjaliści
  • Telemarketerzy
  • Sprzedawcy i Handlowcy
  • Właściciele firm jednoosobowych 
  • Osoby nastawione na rozwój

Cele i korzyści:

Szkolenie z telemarketingu przygotuje Cię do prowadzenia rozmów sprzedażowych na najwyższym poziomie. Takich, które zamiast kończyć się słowami rozmówcy “Muszę to przemyśleć” czy “Proszę zadzwonić potem”, będą brzmiały: “Jak i gdzie mogę zapłacić?”.

W wyniku Twojego udziału w szkoleniu ze sprzedaży telefonicznej:

  • Nabędziesz kompleksowe umiejętności sprzedaży przez telefon.
    Dowiesz się, jak krok po kroku powinna wyglądać profesjonalna rozmowa sprzedażowa – jakich jej elementów musisz się trzymać, a czego powinieneś się wystrzegać.
    Uzmysłowisz sobie również jak istotne są działania przedsprzedażowe, czym jest cykl sprzedażowy, a także jak je używać, aby większość rozmów kończyła się sprzedażą.
  • Będziesz wiedział, jak rozpoznać typ osobowości i temperament Twoich klientów.
    Dzięki temu zrozumiesz, że każdy klient kieruje się nieświadomymi preferencjami, a dopasowanie do nich języka sprzedaży oraz sposobu prowadzenia całej rozmowy – istotnie zwiększa szansę na zakup.
  • Nauczysz się sprawnej komunikacji i profesjonalnego kontrolowania rozmowy.
    Zdobędziesz wiedzę na temat wykorzystywania reguł wywierania wpływu w rozmowach telefonicznych. Poznasz techniki oraz triki zwiększające Twoje szanse na zamknięcie sprzedaży. A przede wszystkim poznasz i przećwiczysz sposoby radzenia sobie z najczęstszymi obiekcjami i zarzutami stawianymi przez klientów w reakcji na kontakt i przedstawienie oferty.
  • Podniesiesz swoje wyniki sprzedażowe.
    Zrozumiesz, jak ważne w codziennej pracy jest nastawienie, a poznanie teorii połączonej z praktyką pozwoli Ci na skuteczne wdrożenie nabytych technik oraz zwyczajów. To wszystko podniesie Twoją efektywność i sprzedaż sprawiając, że wykonywanie bieżących obowiązków stanie się nie tylko rutyną, ale przede wszystkim czymś, co daje Ci radość i satysfakcję.

Program

Szkolenie poświęcone tematyce sprzedaży telefonicznej dzieli się na 7 modułów tematycznych, uwzględniających najważniejsze zagadnienia teoretyczne oraz praktyczne prowadzące Cię do poznania oraz nauczenia się prowadzenia skutecznych działań telemarketingowych.

  1. Telesprzedaż:
    • Telesprzedaż jako jeden z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych
    • Statystyka w sprzedaży przez telefon
    • Lejek sprzedaży
    • „Zimne telefony” – dlaczego warto je nieustannie wykonywać
  2. Cykl rozmowy telefonicznej:
    • Nawiązanie kontaktu: przedstawienie się, kontakt z osobą decyzyjną, wzbudzanie zaufania
    • Badanie i analiza potrzeb: różne scenariusze pozyskiwania informacji od klienta
    • Prezentacja oferty: Problem-Rozwiązanie-Propozycja
    • Odpieranie zarzutów i obiekcji: najczęstsze obiekcje, nasze reakcje na obiekcje, obiekcje jako paliwo telesprzedawcy
    • Finalizacja sprzedaży: domykanie procesu, próby zamknięcia,
  3. Zanim weźmiesz telefon – faza przygotowawcza:
    • Moja dzisiejsza kondycja i nastawienie
    • W jakim celu kontaktujesz się z Klientem? – moje cele
    • Dziennik osobisty telesprzedaży – liczby nie kłamią!
    • Głos w sprzedaży przez telefon – ton, siła, modulacja, akcentowanie
  4. Radzenie sobie z obiekcjami:
    • Radzenie sobie z zarzutami do formy kontaktu: „Znowu do mnie dzwonicie!”, „Co tym razem chcecie mi sprzedać!”, „
    • Radzenie sobie z zarzutami do oferowanego produktu: „Za drogo”, „Nie teraz”, „Chyba tego nie potrzebuje”, „Już to mamy”, „Muszę się zastanowić”, „Przecież to oszustwo”
  5. Wywieranie wpływu podczas sprzedaży przez telefon:
    • Reguły perswazji
    • Pytania otwarte w sprzedaży
    • Język korzyści – najczęstsze błędy i zasady prawidłowego stosowania
    • Jak słabe strony oferty przedstawić jako zaletę?
  6. Typologie klientów telefonicznych:
    • Metaprogramy – nieświadome wzorce i preferencje
    • Temperamenty: klient choleryczny, melancholijny, flegmatyczny i sangwiniczny
  7. Taktyki i techniki skutecznej sprzedaży:
    • Nie dzwoń w poniedziałki
    • Wcześnie rano i późnym popołudniem
    • Do 6 razy sztuka
    • Wykorzystuj zasadę niedostępności
    • Oferuj więcej niż jeden produkt
    • Wykorzystuj społeczny dowód słuszności
    • Wykorzystuj metodę: „Nie stać cię na to…”
    • Argumentuj przez porównanie
    • Unikaj zwrotów: „Musi Pan”, „To niemożliwe” i „Niestety nie”
    • Wiara w produkt

Metodyka

Szkolenie ze sprzedaży telefonicznej ma na celu przekazanie Ci pełnej wiedzy oraz umiejętności, które pozytywnie wpłyną na Twoje codzienne funkcjonowanie zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.

Dlatego, nasze szkolenie z telemarketingu cechuje:

  • Nastawienie na praktyczne poznanie i doskonalenie umiejętności.
    Stosowana przez nas metoda tzw. treningu umiejętności ma na celu podnoszenie sprawności komunikacyjnych i biznesowych. W związku z tym, nasze zajęcia podzielone są na 2 części:
    • Zajmujące 30% czasu – mini wykłady, podczas których przekazujemy najważniejszą teorię.
    • Trwające aż 70% czasu – praktyczne warsztaty, w całości koncentrujące się na doskonaleniu nowopoznanych umiejętności lub zwiększaniu biegłości tych już posiadanych.
  • Intuicyjne moduły szkoleniowe.
    Zajęcia składają się z 5 modułów, z których każdy zawiera niezbędną ilość teorii oraz praktyki w formie ćwiczeń, zadań, symulacji i gier. Rozpoczęcie każdego modułu poprzedza 15-minutowa przerwa kawowa
  • Zajęcia odbywające się przy aktywnym udziale uczestników.
    Podczas zajęć dbamy o to, aby równowaga pomiędzy aktywnością prowadzącego, jak i samych uczestników została zachowana. Dzięki temu, nasze szkolenie jest efektywne, a nabyte podczas jego trwania umiejętności – nie pozostają jedynie w murach sali szkoleniowej.
  • Podsumowanie i utrwalenie zdobytej wiedzy.
    Ostatnie chwile szkolenia z rozmowy pracowniczej poświęcamy na ugruntowanie wiedzy oraz zdobytych doświadczeń. Przeprowadzamy szybkie podsumowanie połączone z podkreśleniem najważniejszych zagadnień, a dodatkowo przygotowujemy uczestników do opracowania dokładnego planu wdrożenia nabytych umiejętności.

Jak możemy Tobie pomóc? Śmiało! Skontaktuj się z nami!

Cennik ceny netto

Nowoczesna Telesprzedaż

Szkolenie zamknięte (firma, organizacja)
11 000
  • Szkolenie 2 dniowe
  • Miejsce szkolenia: cała Polska
  • Maks. liczba uczestników: 15 osób
  • Koszty Zamawiającego: sala szkoleniowa, nocleg oraz wyżywienie uczestników
  • Koszty Maestrium: dojazd, nocleg, wyżywienie trenera

Nowoczesna Telesprzedaż

Szkolenie otwarte (uczestnik indywidualny)
2 000
  • Szkolenie 2 dniowe
  • Miejsce szkolenia: Łódź
  • Maks. liczba uczestników: 15 osób
  • Koszty Uczestnika: dojazd, lunch i ewentualny nocleg
  • Koszty Maestrium: sala szkoleniowa, przerwy kawowe

Nowoczesna Telesprzedaż

Szkolenie online (uczestnik indywidualny)
1 200
  • Szkolenie 2 dniowe
  • Miejsce szkolenia: Internet
  • Minimalna liczba uczestników: 10 osób
  • Maksymalna liczba uczestników: 25 osób
  • Wymogi od Uczestnika: komputer ze sprawnym mikrofonem i kamerką, stabilne łącze internetowe

Nowoczesna Telesprzedaż

Poznaj inne szkolenia handlowe

21_Obsługa_Klienta

Obsługa
Klienta

21_Negocjacje-Handlowe.jpg

Negocjacje
Handlowe

21_Nowoczesna_Telesprzedaż

Nowoczesna Telesprzedaż

21_Sprzedaz_internetowa 2

Sprzedaż
Internetowa

Techniki
Sprzedaży

Prezentacje
Handlowe

21_Zarządzanie_Sprzedażą

Zarządzanie
Sprzedażą