Sprzedaż Internetowa

Naucz się sprzedaży w Internecie, dzięki której zyskasz swobodę działania i rozwoju, a także niezależność i bezpieczeństwo finansowe.

Sprzedaż przez Internet coraz częściej staje się podstawą prowadzenia wielu biznesów, która z roku na rok notuje dla swoich właścicieli regularnie większe zyski. Ten rodzaj sprzedaży, w przeciwieństwie do jej tradycyjnej formy, pozwala rozszerzać działalność nie tylko o rynek krajowy, ale również z powodzeniem prowadzić handel za granicą.

Dobrze zaprojektowany, wdrożony oraz zarządzany sklep internetowy pozwala zwielokrotnić zyski notowane przez firmę. Dodatkowo, jest również świetnym sposobem na redukcję kosztów (chociażby tych związanych z prowadzeniem sklepu stacjonarnego, zatrudnianiem handlowców, jak i wyposażaniem ich w niezbędne samochody oraz inne kosztowne narzędzia).

Bardzo ważną cechą tego rodzaju biznesu jest również jego elastyczność. Sklep internetowy możesz bowiem prowadzić z dowolnego miejsca, pracować w godzinach, w jakich Ci wygodnie, a co również istotne – nie martwić się o sprzedaż, gdy jesteś chociażby na wakacjach.

Chcesz wiedzieć, jak rozpocząć swoją przygodę z e-biznesem, aby uniknąć najczęściej popełnianych błędów i szybko stać się posiadaczem sklepu, który dla Ciebie zarabia?

Dla kogo?

  • Specjaliści
  • Konsultanci i Doradcy
  • Sprzedawcy i Handlowcy
  • Właściciele firm jednoosobowych 
  • Osoby nastawione na rozwój

Cele i korzyści:

Wynikiem tego szkolenia zawierającego w sobie kompleksowe informacje na temat sprzedaż w Internecie będzie pozyskanie przez Ciebie wiedzy na temat funkcjonowania branży e-commerce. Zostaniesz wyposażony w niezbędną teorię oraz zdobędziesz praktycznie umiejętności, które ułatwią Ci przyszłe prowadzenie działań sprzedażowych za pomocą Internetu.

Ukończenie tego szkolenia sprzedaży internetowej sprawi, że:

  • Otrzymasz pakiet informacji oraz definicji, które ułatwią Ci rozpoczęcie przygody w e-biznesie.
    Dowiesz się, czym są media społecznościowe, na jakiej zasadzie funkcjonuje pozycjonowanie, jak działają płatne formy reklamy (Google Ads, Facebook Ads i inne), a także poznasz zagadnienia związane z innymi formami promocji w sieci.
  • Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działalności e-commerce.
    Zapoznasz się z aktualnymi trendami w e-biznesie, tym “co działa”, a czego należy się wystrzegać, jak również zrozumiesz mechanizmy wpływające na rozwój sprzedaży przez Internet. To wszystko pozwoli Ci patrzeć na sprzedaż Internetową z różnych perspektyw, a także dużo szybciej i sprawniej dostrzegać szanse, jak i ryzyka związane z prowadzeniem własnego sklepu internetowego.
  • Nauczysz się doboru i wykorzystywania najefektywniejszych narzędzi marketingu internetowego.
    Poznasz, a następnie przećwiczysz korzystanie z wybranych narzędzi, dzięki którym rozpoczniesz, a następnie rozwiniesz swoją sprzedaż w Internecie. Dowiesz się także, jak w praktyce korzystać z analityki internetowej, aby wiedzę, którą dostarcza, przekuwać na faktyczne działania i sukcesy Twojej firmy.
  • Będziesz wiedział, jak profesjonalnie obsługiwać klientów.
    Poznasz różnice między klientem stacjonarnym, a tym znajdującym się w Internecie. Zdobędziesz podstawy z e-obsługi klienta, dzięki którym nauczysz się radzenia sobie nawet z najbardziej trudnymi i wymagającymi przypadkami.

Program

W skład szkolenia dotyczącego sprzedaży w Internecie wchodzi 6 modułów tematycznych, których rolą jest przeprowadzenie Cię przez cały proces poznania zasad otwierania działalności, tworzenia sklepu, uruchamiania samej sprzedaży, odpowiedniej promocji oferowanych usług i produktów, jak i umiejętnej analizy osiąganych wyników.

  1. Podstawy o e-biznesie:
    • Formy działalności gospodarczej – wybór, różnice i konsekwencje
    • Formy opodatkowania przy prowadzeniu e-biznesu
    • Forma branżowa – wielobranżowość, specjalizacja
  2. Sklep internetowy – niech od nas kupują:
    • Podstawy działania e-witryny – podstawowe zagadnienia księgowe w prowadzeniu sklepu internetowego
    • Budowa sklepu – rejestracja domeny, projekt stron i podstron, dopasowanie kolorystyczne, zarządzanie zdjęciami stockowymi, wstawianie filmów własnej produkcji, tworzenie systemu komentarzy i recenzji usługowo-produktowych
    • Wielokanałowa sprzedaż w Internecie
    • Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
  3. Facebook – niech o nas słyszą:
    • Zakładanie firmowego fanpage
    • Publikowanie postów – zasady tworzenia postów na FB, dobór treści i grafiki
    • Promocja i reklama na FB – tworzenie reklamy i zarządzanie nią
  4. Promowanie w Internecie:
    • Taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu
    • Pozycjonowanie – SEO, SEM
    • Kampanie promocyjne – kampania na FB i Allegro
    • Mikroblogi produktowo-usługowe
    • Porównywarki cen
  5. Podstawy analityki internetowej w e-biznesie:
    • Wskaźniki wydajności
    • Analiza danych i raportowanie
  6. Relacje z klientem w e-commerce:
    • Przepisy chroniące konsumentów w Polsce i UE
    • Proces reklamacyjny – zasady i postępowanie
    • Kontakt z klientem – telefon, e-mail, blog

Metodyka

Szkolenie związane ze sprzedażą w Internecie ma na celu przekazanie Ci pełnej wiedzy oraz umiejętności, które pozytywnie wpłyną na Twoje codzienne funkcjonowanie zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.

To szkolenie ze sprzedaży przez Internet charakteryzuje:

  • Nastawienie na praktyczne poznanie i doskonalenie umiejętności.
    Stosowana przez nas metoda tzw. treningu umiejętności ma na celu podnoszenie sprawności komunikacyjnych i biznesowych. W związku z tym, nasze zajęcia podzielone są na 2 części:
    • Zajmujące 30% czasu – mini wykłady, podczas których przekazujemy najważniejszą teorię.
    • Trwające aż 70% czasu – praktyczne warsztaty, w całości koncentrujące się na doskonaleniu nowopoznanych umiejętności lub zwiększaniu biegłości tych już posiadanych.
  • Intuicyjne moduły szkoleniowe.
    Zajęcia składają się z 5 modułów, z których każdy zawiera niezbędną ilość teorii oraz praktyki w formie ćwiczeń, zadań, symulacji i gier. Rozpoczęcie każdego modułu poprzedza 15-minutowa przerwa kawowa
  • Zajęcia odbywające się przy aktywnym udziale uczestników.
    Podczas zajęć dbamy o to, aby równowaga pomiędzy aktywnością prowadzącego, jak i samych uczestników została zachowana. Dzięki temu, nasze szkolenie jest efektywne, a nabyte podczas jego trwania umiejętności – nie pozostają jedynie w murach sali szkoleniowej.
  • Podsumowanie i utrwalenie zdobytej wiedzy.
    Ostatnie chwile szkolenia z rozmowy pracowniczej poświęcamy na ugruntowanie wiedzy oraz zdobytych doświadczeń. Przeprowadzamy szybkie podsumowanie połączone z podkreśleniem najważniejszych zagadnień, a dodatkowo przygotowujemy uczestników do opracowania dokładnego planu wdrożenia nabytych umiejętności.

Jak możemy Tobie pomóc? Śmiało! Skontaktuj się z nami!

Cennik ceny netto

Sprzedaż Internetowa

Szkolenie zamknięte (firma, organizacja)
10 000
  • Szkolenie 2 dniowe
  • Miejsce szkolenia: cała Polska
  • Maks. liczba uczestników: 15 osób
  • Koszty Zamawiającego: sala szkoleniowa, nocleg oraz wyżywienie uczestników
  • Koszty Maestrium: dojazd, nocleg, wyżywienie trenera

Sprzedaż Internetowa

Szkolenie otwarte (uczestnik indywidualny)
2 000
  • Szkolenie 2 dniowe
  • Miejsce szkolenia: Łódź
  • Maks. liczba uczestników: 15 osób
  • Koszty Uczestnika: dojazd, lunch i ewentualny nocleg
  • Koszty Maestrium: sala szkoleniowa, przerwy kawowe

Sprzedaż Internetowa

Szkolenie online (uczestnik indywidualny)
1 200
  • Szkolenie 2 dniowe
  • Miejsce szkolenia: Internet
  • Minimalna liczba uczestników: 10 osób
  • Maksymalna liczba uczestników: 25 osób
  • Wymogi od Uczestnika: komputer ze sprawnym mikrofonem i kamerką, stabilne łącze internetowe

Sprzedaż Internetowa

Poznaj inne szkolenia handlowe

21_Obsługa_Klienta

Obsługa
Klienta

21_Negocjacje-Handlowe.jpg

Negocjacje
Handlowe

21_Nowoczesna_Telesprzedaż

Nowoczesna Telesprzedaż

21_Sprzedaz_internetowa 2

Sprzedaż
Internetowa

Techniki
Sprzedaży

Prezentacje
Handlowe

21_Zarządzanie_Sprzedażą

Zarządzanie
Sprzedażą