
Naucz się sprzedaży w Internecie, dzięki której zyskasz swobodę działania i rozwoju, a także niezależność i bezpieczeństwo finansowe.
Sprzedaż przez Internet coraz częściej staje się podstawą prowadzenia wielu biznesów, która z roku na rok notuje dla swoich właścicieli regularnie większe zyski. Ten rodzaj sprzedaży, w przeciwieństwie do jej tradycyjnej formy, pozwala rozszerzać działalność nie tylko o rynek krajowy, ale również z powodzeniem prowadzić handel za granicą.
Dobrze zaprojektowany, wdrożony oraz zarządzany sklep internetowy pozwala zwielokrotnić zyski notowane przez firmę. Dodatkowo, jest również świetnym sposobem na redukcję kosztów (chociażby tych związanych z prowadzeniem sklepu stacjonarnego, zatrudnianiem handlowców, jak i wyposażaniem ich w niezbędne samochody oraz inne kosztowne narzędzia).
Bardzo ważną cechą tego rodzaju biznesu jest również jego elastyczność. Sklep internetowy możesz bowiem prowadzić z dowolnego miejsca, pracować w godzinach, w jakich Ci wygodnie, a co również istotne – nie martwić się o sprzedaż, gdy jesteś chociażby na wakacjach.
Chcesz wiedzieć, jak rozpocząć swoją przygodę z e-biznesem, aby uniknąć najczęściej popełnianych błędów i szybko stać się posiadaczem sklepu, który dla Ciebie zarabia?
Dla kogo?
Szkolenie to dedykowane jest osobom, które na co dzień zajmują się promocją w sieci oraz sprzedażą, a także dla tych, które planują związać się zawodowo właśnie z tym obszarem.
W związku z tym, odbiorcami tego szkolenia mogą być:
- Specjaliści
- Konsultanci i Doradcy
- Sprzedawcy i Handlowcy
- Właściciele firm jednoosobowych
- Osoby nastawione na rozwój
Cele i korzyści:
Wynikiem tego szkolenia zawierającego w sobie kompleksowe informacje na temat sprzedaż w Internecie będzie pozyskanie przez Ciebie wiedzy na temat funkcjonowania branży e-commerce. Zostaniesz wyposażony w niezbędną teorię oraz zdobędziesz praktycznie umiejętności, które ułatwią Ci przyszłe prowadzenie działań sprzedażowych za pomocą Internetu.
Ukończenie tego szkolenia sprzedaży internetowej sprawi, że:
- Otrzymasz pakiet informacji oraz definicji, które ułatwią Ci rozpoczęcie przygody w e-biznesie.
Dowiesz się, czym są media społecznościowe, na jakiej zasadzie funkcjonuje pozycjonowanie, jak działają płatne formy reklamy (Google Ads, Facebook Ads i inne), a także poznasz zagadnienia związane z innymi formami promocji w sieci. - Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działalności e-commerce.
Zapoznasz się z aktualnymi trendami w e-biznesie, tym “co działa”, a czego należy się wystrzegać, jak również zrozumiesz mechanizmy wpływające na rozwój sprzedaży przez Internet. To wszystko pozwoli Ci patrzeć na sprzedaż Internetową z różnych perspektyw, a także dużo szybciej i sprawniej dostrzegać szanse, jak i ryzyka związane z prowadzeniem własnego sklepu internetowego. - Nauczysz się doboru i wykorzystywania najefektywniejszych narzędzi marketingu internetowego.
Poznasz, a następnie przećwiczysz korzystanie z wybranych narzędzi, dzięki którym rozpoczniesz, a następnie rozwiniesz swoją sprzedaż w Internecie. Dowiesz się także, jak w praktyce korzystać z analityki internetowej, aby wiedzę, którą dostarcza, przekuwać na faktyczne działania i sukcesy Twojej firmy. - Będziesz wiedział, jak profesjonalnie obsługiwać klientów.
Poznasz różnice między klientem stacjonarnym, a tym znajdującym się w Internecie. Zdobędziesz podstawy z e-obsługi klienta, dzięki którym nauczysz się radzenia sobie nawet z najbardziej trudnymi i wymagającymi przypadkami.
Program
W skład szkolenia dotyczącego sprzedaży w Internecie wchodzi 6 modułów tematycznych, których rolą jest przeprowadzenie Cię przez cały proces poznania zasad otwierania działalności, tworzenia sklepu, uruchamiania samej sprzedaży, odpowiedniej promocji oferowanych usług i produktów, jak i umiejętnej analizy osiąganych wyników.
- Podstawy o e-biznesie:
- Formy działalności gospodarczej – wybór, różnice i konsekwencje
- Formy opodatkowania przy prowadzeniu e-biznesu
- Forma branżowa – wielobranżowość, specjalizacja
- Sklep internetowy – niech od nas kupują:
- Podstawy działania e-witryny – podstawowe zagadnienia księgowe w prowadzeniu sklepu internetowego
- Budowa sklepu – rejestracja domeny, projekt stron i podstron, dopasowanie kolorystyczne, zarządzanie zdjęciami stockowymi, wstawianie filmów własnej produkcji, tworzenie systemu komentarzy i recenzji usługowo-produktowych
- Wielokanałowa sprzedaż w Internecie
- Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
- Facebook – niech o nas słyszą:
- Zakładanie firmowego fanpage
- Publikowanie postów – zasady tworzenia postów na FB, dobór treści i grafiki
- Promocja i reklama na FB – tworzenie reklamy i zarządzanie nią
- Promowanie w Internecie:
- Taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu
- Pozycjonowanie – SEO, SEM
- Kampanie promocyjne – kampania na FB i Allegro
- Mikroblogi produktowo-usługowe
- Porównywarki cen
- Podstawy analityki internetowej w e-biznesie:
- Wskaźniki wydajności
- Analiza danych i raportowanie
- Relacje z klientem w e-commerce:
- Przepisy chroniące konsumentów w Polsce i UE
- Proces reklamacyjny – zasady i postępowanie
- Kontakt z klientem – telefon, e-mail, blog
Metodyka
Szkolenie związane ze sprzedażą w Internecie ma na celu przekazanie Ci pełnej wiedzy oraz umiejętności, które pozytywnie wpłyną na Twoje codzienne funkcjonowanie zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.
To szkolenie ze sprzedaży przez Internet charakteryzuje:
- Nastawienie na praktyczne poznanie i doskonalenie umiejętności.
Stosowana przez nas metoda tzw. treningu umiejętności ma na celu podnoszenie sprawności komunikacyjnych i biznesowych. W związku z tym, nasze zajęcia podzielone są na 2 części:- Zajmujące 30% czasu – mini wykłady, podczas których przekazujemy najważniejszą teorię.
- Trwające aż 70% czasu – praktyczne warsztaty, w całości koncentrujące się na doskonaleniu nowopoznanych umiejętności lub zwiększaniu biegłości tych już posiadanych.
- Intuicyjne moduły szkoleniowe.
Zajęcia składają się z 5 modułów, z których każdy zawiera niezbędną ilość teorii oraz praktyki w formie ćwiczeń, zadań, symulacji i gier. Rozpoczęcie każdego modułu poprzedza 15-minutowa przerwa kawowa - Zajęcia odbywające się przy aktywnym udziale uczestników.
Podczas zajęć dbamy o to, aby równowaga pomiędzy aktywnością prowadzącego, jak i samych uczestników została zachowana. Dzięki temu, nasze szkolenie jest efektywne, a nabyte podczas jego trwania umiejętności – nie pozostają jedynie w murach sali szkoleniowej. - Podsumowanie i utrwalenie zdobytej wiedzy.
Ostatnie chwile szkolenia z rozmowy pracowniczej poświęcamy na ugruntowanie wiedzy oraz zdobytych doświadczeń. Przeprowadzamy szybkie podsumowanie połączone z podkreśleniem najważniejszych zagadnień, a dodatkowo przygotowujemy uczestników do opracowania dokładnego planu wdrożenia nabytych umiejętności.
Jak możemy Tobie pomóc?
Śmiało! Skontaktuj się z nami!





Cennik ceny netto
Sprzedaż Internetowa
Szkolenie zamknięte (firma, organizacja)-
Szkolenie 2 dniowe
-
Miejsce szkolenia: cała Polska
-
Maks. liczba uczestników: 15 osób
-
Koszty Zamawiającego: sala szkoleniowa, nocleg oraz wyżywienie uczestników
-
Koszty Maestrium: dojazd, nocleg, wyżywienie trenera
Sprzedaż Internetowa
Szkolenie otwarte (uczestnik indywidualny)-
Szkolenie 2 dniowe
-
Miejsce szkolenia: Łódź
-
Maks. liczba uczestników: 15 osób
-
Koszty Uczestnika: dojazd, lunch i ewentualny nocleg
-
Koszty Maestrium: sala szkoleniowa, przerwy kawowe
Sprzedaż Internetowa
Szkolenie online (uczestnik indywidualny)-
Szkolenie 2 dniowe
-
Miejsce szkolenia: Internet
-
Minimalna liczba uczestników: 10 osób
-
Maksymalna liczba uczestników: 25 osób
-
Wymogi od Uczestnika: komputer ze sprawnym mikrofonem i kamerką, stabilne łącze internetowe