Szkoła liderów – Akademia liderów

szkoła liderów

Udział w szkoleniach w ramach szkoły liderów dla właścicieli firm i kierowników przynosi liczne korzyści, umożliwiając rozwój umiejętności przywódczych oraz zdobycie nowych narzędzi zarządzania. Szkolenia te oferują unikalną platformę do wymiany doświadczeń z innymi liderami biznesowymi, co sprzyja nawiązywaniu wartościowych relacji i tworzeniu sieci kontaktów. Ponadto, uczestnictwo w akademii liderów umożliwia śledzenie najnowszych trendów i innowacji w dziedzinie zarządzania, co jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności firmy na rynku.

Kim jest lider?

Kim tak naprawdę jest lider? To przewodnik, który potrafi kierować zespołem, przekazywać mu swoją koncepcję, wizję przyszłości, przyciągać i zarażać swoim zaangażowaniem i nastawieniem. Umie on formować zgraną grupę, kształtować właściwe przekonania. Oprócz tego osoba pełniąca rolę lidera potrafi we właściwym momencie stosować kluczowe narzędzia ułatwiające kierowanie i zarządzanie zespołem. Każdy lider posiada świadomość swoich mocnych stron, ale także potrafi zniwelować lub wykorzystać swoje słabsze punkty. Jeśli Ty również chcesz zostać liderem w swojej organizacji, skorzystaj z naszych szkoleń!

Przywództwo — najważniejsze kompetencje liderów

Zapraszamy do skorzystania z bogatej oferty szkoleń dla menadżerów. Nasz program szkolenia liderów powstał w oparciu o ponad 20-letnie doświadczenie i współpracą z wieloma firmami / korporacjami.

Dzięki naszym szkoleniom i programom rozwojowym pracownicy poznają metody zarządzania projektami, sprawdzone metody na motywowanie pracowników, kluczowe aspekty oceny pracownika i wiele innych.

Projekt akademia liderów Maestrium

Szkoła liderów pozwala nabyć dodatkowych kompetencji kierowniczych – które zdobywane metodą prób i błędów mogą być bardzo kosztowne dla firmy. Dzięki temu firma oszczędza czas i fundusze a Ty zdobywasz nieocenioną wiedzę, która pomoże Ci rozwijać zarówno siebie jak i Twoje przedsiębiorstwo. Nasze szkolenia to szansa dla kierowników polskich firm, by poznać od wewnątrz środowisko i sposób pracy najlepszych liderów biznesowych w kraju. 

Czy program szkoła liderów jest dla Ciebie?

Do kogo kierujemy nasze szkolenia w ramach akademii liderów? Przede wszystkim zapraszamy na nie:

  • właścicieli firm
  • prezesów
  • kadr dyrektorów
  • kierowników
  • menedżerów

Nie jesteś jeszcze jednym z nich, ale chcesz rozwijać swoje kompetencje w tym kierunku? Również zapraszamy do skorzystania z naszej inicjatywy Akademia Liderów.

Jak stać się liderem? Skorzystaj z oferty naszych szkoleń dla liderów

Jeśli szukasz szkoleń, które pomogą Ci stać się prawdziwym liderem, koniecznie sprawdź ofertę szkoleń dla menedżerów, wybierz plan rozwojowy dla siebie oraz dla Twojej firmy! W naszej ofercie znajdziesz między innymi takie szkolenia jak:

  • zarządzanie zmianą
  • zarządzanie projektem
  • lean management
  • szkolenia z motywowania pracowników
  • podniesienie kompetencji kierowniczych

Co zyskasz, biorąc udział w naszej szkole liderów?

W ramach naszych szkoleń każdy uczestnik ma możliwość posiąść takie umiejętności i wiedzę jak:

  • Prawidłowe określeni celów dla firmy jak i dla poszczególnych grup pracowników w celu realizacji kolejnych kroków rozwoju. 
  • Cechy prawdziwego lidera – charyzmatyczna osobowość, silne zasady, przekonująca wizja, zaangażowanie, akceptacja idei i misji przedsiębiorstwa.
  • Kiedy lider powinien korygować pracę swoich podwładnych – przedstawienie konkretów, wskazanie konsekwencji, proponowanie zmiany sytuacji i ustalenie sposobu monitorowania zmian.
  • Jakie są różnice między liderem a menedżerem – menedżer zapewnia, że zadania są realizowane zgodnie z ustalonymi normami, korzystając z procedur i wytycznych. Lider natomiast skupia się na właściwym realizowaniu działań, korzystając z wizji przedsiębiorstwa. Zarządza procesem, kieruje i określa kierunek.
  • W jaki sposób dostosować zachowanie i styl zarządzania do typów i potrzeb pracowników – dzięki temu dowiesz się jak efektywnie wpływać na pracowników i wykorzystywać ich potencjał.
  • Jak ważne jest zrozumienie potrzeb pracowników – znając i spełniając potrzeby pracowników, można zwiększyć ich motywację do pracy.
  • Jak delegować i zlecać realizację zadań – deleguj zadania tak, by być zadowolonym z efektów pracy swoich podwładnych.

Ucz się od najlepszych specjalistów na rynku i dołącz do rzeszy zadowolonych Klientów

Szkolenia w ramach akademii liderów to podstawa dla każdego właściciela firmy, prezesa czy kierownika. Dzięki nim poznasz i nauczysz się jak właściwie funkcjonować na kierowniczym stanowisku, pozytywnie oddziałując na pracowników i kierując firmę na właściwe tory rozwoju. Skorzystaj z naszego cyklu warsztatów i szkoleń stając się świadomym i pewnym siebie liderem, które wie, jak efektywnie zarządzać zespołem.