SPRZEDAŻ INTERNETOWA

Naucz się sprzedaży w Internecie, dzięki której zyskasz swobodę działania i rozwoju, a także niezależność i bezpieczeństwo finansowe.

Sprzedaż przez Internet coraz częściej staje się podstawą prowadzenia wielu biznesów, która z roku na rok notuje dla swoich właścicieli regularnie większe zyski. Ten rodzaj sprzedaży, w przeciwieństwie do jej tradycyjnej formy, pozwala rozszerzać działalność nie tylko o rynek krajowy, ale również z powodzeniem prowadzić handel za granicą.

Dobrze zaprojektowany, wdrożony oraz zarządzany sklep internetowy pozwala zwielokrotnić zyski notowane przez firmę. Dodatkowo, jest również świetnym sposobem na redukcję kosztów (chociażby tych związanych z prowadzeniem sklepu stacjonarnego, zatrudnianiem handlowców, jak i wyposażaniem ich w niezbędne samochody oraz inne kosztowne narzędzia).

Bardzo ważną cechą tego rodzaju biznesu jest również jego elastyczność. Sklep internetowy możesz bowiem prowadzić z dowolnego miejsca, pracować w godzinach, w jakich Ci wygodnie, a co również istotne – nie martwić się o sprzedaż, gdy jesteś chociażby na wakacjach.

Chcesz wiedzieć, jak rozpocząć swoją przygodę z e-biznesem, aby uniknąć najczęściej popełnianych błędów i szybko stać się posiadaczem sklepu, który dla Ciebie zarabia?

DLA KOGO?

Sprzedawcy i Handlowcy

Specjaliści

Konsultanci i Doradcy

Właściciele firm jednoosobowych

Osoby nastawione na rozwój

CELE I KORZYŚCI

Wynikiem tego szkolenia zawierającego w sobie kompleksowe informacje na temat sprzedaż w Internecie będzie pozyskanie przez Ciebie wiedzy na temat funkcjonowania branży e-commerce. Zostaniesz wyposażony w niezbędną teorię oraz zdobędziesz praktycznie umiejętności, które ułatwią Ci przyszłe prowadzenie działań sprzedażowych za pomocą Internetu.

Ukończenie tego szkolenia sprzedaży internetowej sprawi, że:

  • Otrzymasz pakiet informacji oraz definicji, które ułatwią Ci rozpoczęcie przygody w e-biznesie.
    Dowiesz się, czym są media społecznościowe, na jakiej zasadzie funkcjonuje pozycjonowanie, jak działają płatne formy reklamy (Google Ads, Facebook Ads i inne), a także poznasz zagadnienia związane z innymi formami promocji w sieci.
  • Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działalności e-commerce.
    Zapoznasz się z aktualnymi trendami w e-biznesie, tym “co działa”, a czego należy się wystrzegać, jak również zrozumiesz mechanizmy wpływające na rozwój sprzedaży przez Internet. To wszystko pozwoli Ci patrzeć na sprzedaż Internetową z różnych perspektyw, a także dużo szybciej i sprawniej dostrzegać szanse, jak i ryzyka związane z prowadzeniem własnego sklepu internetowego.
  • Nauczysz się doboru i wykorzystywania najefektywniejszych narzędzi marketingu internetowego.
    Poznasz, a następnie przećwiczysz korzystanie z wybranych narzędzi, dzięki którym rozpoczniesz, a następnie rozwiniesz swoją sprzedaż w Internecie. Dowiesz się także, jak w praktyce korzystać z analityki internetowej, aby wiedzę, którą dostarcza, przekuwać na faktyczne działania i sukcesy Twojej firmy.
  • Będziesz wiedział, jak profesjonalnie obsługiwać klientów.
    Poznasz różnice między klientem stacjonarnym, a tym znajdującym się w Internecie. Zdobędziesz podstawy z e-obsługi klienta, dzięki którym nauczysz się radzenia sobie nawet z najbardziej trudnymi i wymagającymi przypadkami.

PROGRAM

W skład szkolenia dotyczącego sprzedaży w Internecie wchodzi 6 modułów tematycznych, których rolą jest przeprowadzenie Cię przez cały proces poznania zasad otwierania działalności, tworzenia sklepu, uruchamiania samej sprzedaży, odpowiedniej promocji oferowanych usług i produktów, jak i umiejętnej analizy osiąganych wyników.

  1. Podstawy o e-biznesie:
    • Formy działalności gospodarczej – wybór, różnice i konsekwencje
    • Formy opodatkowania przy prowadzeniu e-biznesu
    • Forma branżowa – wielobranżowość, specjalizacja
  2. Sklep internetowy – niech od nas kupują:
    • Podstawy działania e-witryny – podstawowe zagadnienia księgowe w prowadzeniu sklepu internetowego
    • Budowa sklepu – rejestracja domeny, projekt stron i podstron, dopasowanie kolorystyczne, zarządzanie zdjęciami stockowymi, wstawianie filmów własnej produkcji, tworzenie systemu komentarzy i recenzji usługowo-produktowych
    • Wielokanałowa sprzedaż w Internecie
    • Projektowanie procesów sprzedażowych – użyteczność, architektura informacji, nawigacja
  3. Facebook – niech o nas słyszą:
    • Zakładanie firmowego fanpage
    • Publikowanie postów – zasady tworzenia postów na FB, dobór treści i grafiki
    • Promocja i reklama na FB – tworzenie reklamy i zarządzanie nią
  4. Promowanie w Internecie:
    • Taktyki i dobór narzędzi w zależności od wielkości projektu i budżetu
    • Pozycjonowanie – SEO, SEM
    • Kampanie promocyjne – kampania na FB i Allegro
    • Mikroblogi produktowo-usługowe
    • Porównywarki cen
  5. Podstawy analityki internetowej w e-biznesie:
    • Wskaźniki wydajności
    • Analiza danych i raportowanie
  6. Relacje z klientem w e-commerce:
    • Przepisy chroniące konsumentów w Polsce i UE
    • Proces reklamacyjny – zasady i postępowanie
    • Kontakt z klientem – telefon, e-mail, blog

METODYKA

Szkolenie związane ze sprzedażą w Internecie ma na celu przekazanie Ci pełnej wiedzy oraz umiejętności, które pozytywnie wpłyną na Twoje codzienne funkcjonowanie zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.

To szkolenie ze sprzedaży przez Internet charakteryzuje:

  • Nastawienie na praktyczne poznanie i doskonalenie umiejętności.
    Stosowana przez nas metoda tzw. treningu umiejętności ma na celu podnoszenie sprawności komunikacyjnych i biznesowych. W związku z tym, nasze zajęcia podzielone są na 2 części:
  • Zajmujące 30% czasu – mini wykłady, podczas których przekazujemy najważniejszą teorię.
  • Trwające aż 70% czasu – praktyczne warsztaty, w całości koncentrujące się na doskonaleniu nowopoznanych umiejętności lub zwiększaniu biegłości tych już posiadanych.
  • Intuicyjne moduły szkoleniowe.
    Zajęcia składają się z 5 modułów, z których każdy zawiera niezbędną ilość teorii oraz praktyki w formie ćwiczeń, zadań, symulacji i gier. Rozpoczęcie każdego modułu poprzedza 15-minutowa przerwa kawowa
  • Zajęcia odbywające się przy aktywnym udziale uczestników.
    Podczas zajęć dbamy o to, aby równowaga pomiędzy aktywnością prowadzącego, jak i samych uczestników została zachowana. Dzięki temu, nasze szkolenie jest efektywne, a nabyte podczas jego trwania umiejętności – nie pozostają jedynie w murach sali szkoleniowej.
  • Podsumowanie i utrwalenie zdobytej wiedzy.
    Ostatnie chwile szkolenia z rozmowy pracowniczej poświęcamy na ugruntowanie wiedzy oraz zdobytych doświadczeń. Przeprowadzamy szybkie podsumowanie połączone z podkreśleniem najważniejszych zagadnień, a dodatkowo przygotowujemy uczestników do opracowania dokładnego planu wdrożenia nabytych umiejętności.

ORGANIZACJA:

2 dni (16 godzin)

Łódź

1800 zł netto
(+23% VAT)

Materiały, komfortową salę szkoleniową, niezbędny sprzęt konferencyjny oraz przerwy kawowe

Dojazd, lunch, wynajęcie sali, sprzęt nagłośnieniowy,
ewentualny nocleg

Poznaj inne szkolenia handlowe

Obsługa Klienta

Negocjacje Handlowe

Nowoczesna Telesprzedaż

Sprzedaż Internetowa

Techniki Sprzedaży

Prezentacje Handlowe

Zarządzanie Sprzedażą