NOWOCZESNA TELESPRZEDAŻ

Poznaj skuteczne narzędzia telemarketingu, dzięki którym nauczysz się rozmawiać przez telefon w taki sposób, aby Twoi rozmówcy sami pytali, jak mogą skorzystać z Twojej oferty.

Telemarketing, telesprzedaż, czy po prostu sprzedaż przez telefon – jedna z najskuteczniejszych metod docierania do potencjalnych klientów, zdobywania ich zainteresowania, a także finalizowania transakcji.

Najskuteczniejsza, wcale nie oznacza łatwa, czego doskonałym przykładem są dziesiątki telemarketerów, spośród których jedynie garstka osiąga zadowalające wyniki przekładające się na spełnienie zawodowe, jak i to finansowe.

Posiadanie biegłości w telemarketing wymaga nieustannej nauki, znajomości ludzkiej psychiki, a przede wszystkim zaangażowania i niepoddawania się przy pierwszych napotkanych trudnościach.

Chcesz nauczyć się skutecznej sprzedaży przez telefon, która będzie dla Ciebie tak samo satysfakcjonująca jak opłacalna?

DLA KOGO?

Specjaliści

Sprzedawcy i Handlowcy

Telemarketerzy

Właściciele firm jednoosobowych

Osoby nastawione na rozwój

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie z telemarketingu przygotuje Cię do prowadzenia rozmów sprzedażowych na najwyższym poziomie. Takich, które zamiast kończyć się słowami rozmówcy “Muszę to przemyśleć” czy “Proszę zadzwonić potem”, będą brzmiały: “Jak i gdzie mogę zapłacić?”.

W wyniku Twojego udziału w szkoleniu ze sprzedaży telefonicznej:

  • Nabędziesz kompleksowe umiejętności sprzedaży przez telefon.
    Dowiesz się, jak krok po kroku powinna wyglądać profesjonalna rozmowa sprzedażowa – jakich jej elementów musisz się trzymać, a czego powinieneś się wystrzegać.
    Uzmysłowisz sobie również jak istotne są działania przedsprzedażowe, czym jest cykl sprzedażowy, a także jak je używać, aby większość rozmów kończyła się sprzedażą.
  • Będziesz wiedział, jak rozpoznać typ osobowości i temperament Twoich klientów.
    Dzięki temu zrozumiesz, że każdy klient kieruje się nieświadomymi preferencjami, a dopasowanie do nich języka sprzedaży oraz sposobu prowadzenia całej rozmowy – istotnie zwiększa szansę na zakup.
  • Nauczysz się sprawnej komunikacji i profesjonalnego kontrolowania rozmowy.
    Zdobędziesz wiedzę na temat wykorzystywania reguł wywierania wpływu w rozmowach telefonicznych. Poznasz techniki oraz triki zwiększające Twoje szanse na zamknięcie sprzedaży. A przede wszystkim poznasz i przećwiczysz sposoby radzenia sobie z najczęstszymi obiekcjami i zarzutami stawianymi przez klientów w reakcji na kontakt i przedstawienie oferty.
  • Podniesiesz swoje wyniki sprzedażowe.
    Zrozumiesz, jak ważne w codziennej pracy jest nastawienie, a poznanie teorii połączonej z praktyką pozwoli Ci na skuteczne wdrożenie nabytych technik oraz zwyczajów. To wszystko podniesie Twoją efektywność i sprzedaż sprawiając, że wykonywanie bieżących obowiązków stanie się nie tylko rutyną, ale przede wszystkim czymś, co daje Ci radość i satysfakcję.

PROGRAM

Szkolenie poświęcone tematyce sprzedaży telefonicznej dzieli się na 7 modułów tematycznych, uwzględniających najważniejsze zagadnienia teoretyczne oraz praktyczne prowadzące Cię do poznania oraz nauczenia się prowadzenia skutecznych działań telemarketingowych.

  1. Telesprzedaż:
    • Telesprzedaż jako jeden z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych
    • Statystyka w sprzedaży przez telefon
    • Lejek sprzedaży
    • „Zimne telefony” – dlaczego warto je nieustannie wykonywać
  2. Cykl rozmowy telefonicznej:
    • Nawiązanie kontaktu: przedstawienie się, kontakt z osobą decyzyjną, wzbudzanie zaufania
    • Badanie i analiza potrzeb: różne scenariusze pozyskiwania informacji od klienta
    • Prezentacja oferty: Problem-Rozwiązanie-Propozycja
    • Odpieranie zarzutów i obiekcji: najczęstsze obiekcje, nasze reakcje na obiekcje, obiekcje jako paliwo telesprzedawcy
    • Finalizacja sprzedaży: domykanie procesu, próby zamknięcia,
  3. Zanim weźmiesz telefon – faza przygotowawcza:
    • Moja dzisiejsza kondycja i nastawienie
    • W jakim celu kontaktujesz się z Klientem? – moje cele
    • Dziennik osobisty telesprzedaży – liczby nie kłamią!
    • Głos w sprzedaży przez telefon – ton, siła, modulacja, akcentowanie
  4. Radzenie sobie z obiekcjami:
    • Radzenie sobie z zarzutami do formy kontaktu: „Znowu do mnie dzwonicie!”, „Co tym razem chcecie mi sprzedać!”, „
    • Radzenie sobie z zarzutami do oferowanego produktu: „Za drogo”, „Nie teraz”, „Chyba tego nie potrzebuje”, „Już to mamy”, „Muszę się zastanowić”, „Przecież to oszustwo”
  5. Wywieranie wpływu podczas sprzedaży przez telefon:
    • Reguły perswazji
    • Pytania otwarte w sprzedaży
    • Język korzyści – najczęstsze błędy i zasady prawidłowego stosowania
    • Jak słabe strony oferty przedstawić jako zaletę?
  6. Typologie klientów telefonicznych:
    • Metaprogramy – nieświadome wzorce i preferencje
    • Temperamenty: klient choleryczny, melancholijny, flegmatyczny i sangwiniczny
  7. Taktyki i techniki skutecznej sprzedaży:
    • Nie dzwoń w poniedziałki
    • Wcześnie rano i późnym popołudniem
    • Do 6 razy sztuka
    • Wykorzystuj zasadę niedostępności
    • Oferuj więcej niż jeden produkt
    • Wykorzystuj społeczny dowód słuszności
    • Wykorzystuj metodę: „Nie stać cię na to…”
    • Argumentuj przez porównanie
    • Unikaj zwrotów: „Musi Pan”, „To niemożliwe” i „Niestety nie”
    • Wiara w produkt

METODYKA

Szkolenie ze sprzedaży telefonicznej ma na celu przekazanie Ci pełnej wiedzy oraz umiejętności, które pozytywnie wpłyną na Twoje codzienne funkcjonowanie zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.

Dlatego, nasze szkolenie z telemarketingu cechuje:

  • Nastawienie na praktyczne poznanie i doskonalenie umiejętności.
    Stosowana przez nas metoda tzw. treningu umiejętności ma na celu podnoszenie sprawności komunikacyjnych i biznesowych. W związku z tym, nasze zajęcia podzielone są na 2 części:
  • Zajmujące 30% czasu – mini wykłady, podczas których przekazujemy najważniejszą teorię.
  • Trwające aż 70% czasu – praktyczne warsztaty, w całości koncentrujące się na doskonaleniu nowopoznanych umiejętności lub zwiększaniu biegłości tych już posiadanych.
  • Intuicyjne moduły szkoleniowe.
    Zajęcia składają się z 5 modułów, z których każdy zawiera niezbędną ilość teorii oraz praktyki w formie ćwiczeń, zadań, symulacji i gier. Rozpoczęcie każdego modułu poprzedza 15-minutowa przerwa kawowa
  • Zajęcia odbywające się przy aktywnym udziale uczestników.
    Podczas zajęć dbamy o to, aby równowaga pomiędzy aktywnością prowadzącego, jak i samych uczestników została zachowana. Dzięki temu, nasze szkolenie jest efektywne, a nabyte podczas jego trwania umiejętności – nie pozostają jedynie w murach sali szkoleniowej.
  • Podsumowanie i utrwalenie zdobytej wiedzy.
    Ostatnie chwile szkolenia z rozmowy pracowniczej poświęcamy na ugruntowanie wiedzy oraz zdobytych doświadczeń. Przeprowadzamy szybkie podsumowanie połączone z podkreśleniem najważniejszych zagadnień, a dodatkowo przygotowujemy uczestników do opracowania dokładnego planu wdrożenia nabytych umiejętności.

ORGANIZACJA:

2 dni (16 godzin)

Łódź

1800 zł netto
(+23% VAT)

Materiały, komfortową salę szkoleniową, niezbędny sprzęt konferencyjny oraz przerwy kawowe

Dojazd, lunch, wynajęcie sali, sprzęt nagłośnieniowy,
ewentualny nocleg

Poznaj inne szkolenia handlowe

Obsługa Klienta

Negocjacje Handlowe

Nowoczesna Telesprzedaż

Sprzedaż Internetowa

Techniki Sprzedaży

Prezentacje Handlowe

Zarządzanie Sprzedażą