KOMPETENCJE KIEROWNICZE
Zdobądź umiejętności, dzięki którym podniesiesz efektywność swoich działań, a Twoi pracownicy zobaczą w Tobie prawdziwy autorytet.
Kierowanie zespołem to zadanie trudne, zarezerwowane dla osób lubiących wyzwania, a przede wszystkim potrafiących pracować z ludźmi. Działanie to wymaga brania odpowiedzialności nie tylko za siebie i swoje obowiązki, ale także odpowiadania za poczynania podległych sobie pracowników.
Efektywnego kierownika można poznać właśnie po jego pracownikach – tym, jaką postawę i wartości prezentują, jak angażują się w powierzane zadania, jakie wyniki osiągają, a także w jaki sposób odnoszą się do siebie nawzajem.
Dobry kierownik to osoba, której słuchają inni – posiadająca autorytet i szacunek pośród swoich pracowników. Umiejąca z nimi rozmawiać, wymagać, doceniać, jak również motywować. Dobry kierownik to także człowiek, dla którego liczą się wyniki i osiągnięcia podległych mu osób – stawiający zarówno na ich efektywność, jak i ciągły rozwój.
Chcesz stać się takim kierownikiem?